Burslar

Değerli Öğrencilerimiz,

2018 – 2019 Eğitim & Öğretim yılında Vakfımızdan burs alan öğrencilerimizin listesine ulaşmak için tıklayın.

İlgili öğrencilerimizin hazırlaması gereken evraklar aşağıda belirtilmiştir. Evrakları hazırlayıp 14 Ekim 2018 Pazar tarihine kadar yine aşağıda belirtilen adrese posta / kargo vb. ile göndermeleri önemle rica olunur. Faks yada mail olarak gönderilen evraklar kabul edilmeyecektir. Belirtilen tarihe kadar evraklarını göndermeyen bursiyerlerimizin bursları iptal olacaktır.

Listede ismi yer alan bursiyerlerimiz haricinde evrak gönderen öğrencilerin evrakları işleme alınmayacaktır.

Geleceğimizin güvencesi olan siz gençlerimize 2018 – 2019 Eğitim & Öğretim Yılında ve okul hayatlarında başarılar dileriz.

Ahev Burslar
Ahev

Hazırlanacak Evraklar

* Öğrenci Belgesi (E-Devlet’ten yada Üniversite sekreterliğinden alınacak güncel Öğrenci Belgesi Eylül yada Ekim’2018 tarihli olacaktır. Kaçıncı sınıfta okuyacağı güncel olmayan ve belgeyi göndermeyen öğrencilere burs ödemesi kesinlikle yapılmayacaktır.)

Önemli: Ayrıca; ara dönemde öğrenciliğinizin devam ettiğine dair Öğrenci Belgenizi tekrar Şubat’2018 ayı içerisinde posta yoluyla tarafımıza yeniden ulaştırmanız gerekmektedir.

* Ara sınıf öğrencilerinin, bir önceki eğitim dönemine ait not belgesi (transkript)

* Nüfus cüzdanının önlü – arkalı okunaklı bir adet fotokopisi (Üzerine, Cep Tel. No, e-posta (e-mail) adresi, ödeme yapılabilmesi için bursiyerin şahsına ait “TR ile başlayan 24 haneli IBAN numarası”, “hesap numarası”, “banka ve şube adı” bilgileri mutlaka yazılmalıdır.)

* Bulunduğu ildeki Cumhuriyet Savcılığı’ndan alınacak sabıka kaydı (E-Devlet’ten de alınabilir)

* 1 adet en son çekilen vesikalık fotoğraf (resmin arkasına öğrencinin Adı – Soyadı yazılacak)

Evrakların Gönderileceği Adres

Ayşe Hatun Özen Eğitim ve Dayanışma Vakfı

Özen Grup Genel Müdürlük Fevzi Çakmak Mah. Fevzi Çakmak Cad. No:11 Sefaköy – Küçükçekmece / İstanbul